Melllike Mery87 ben iki doz yaptırdım. Daha fazla yaptıranda var. doktoruma sormuştum bi hamilelik için 2 doz yeterli demişti.
Elifimsib Mery87 iki doz yaptırdım ilk dozu normal sağlık ocağının yaptığından yaptırdım diğerini de doktorum karma özel aşıyı önerdi onu yaptırdım
minkmom_25 Mery87 Elifimsib ben bugün detaylıya gittim Prof dedi ki para vermene gerek yok sağlık ocağında olanı yaptır
nisaakb Elifimsib ben de 4 yıl önce olmuştum şimdi karma 3 lü aşıyı yaptırmak istiyorum. Geçen de boğmacadan ölen bebek duydum o üçlünün içinde boğmaca da varmış
Elifimsib nisaakb aynen bana da doktorum içinde boğmaca olduğu için önerdi. Bebişlere boğmaca aşısı yapılana kadar sütümüzle geçen antikorlar korurmuş onları boğmacaya karşı öyle demişti