sryldzzz Bu hastanede doğum yapan yada yapacak olan var mı, memnun musunuz ilgi alaka nasıl doğumum orda olacak nasip ise detaylı ultrason yok hastanede başka bi yere yönlendirdi doktor
serpilszk Merhaba ben 2.doğumumu yaptım orda şimdi 3.gebeligim yine orda doğum yapacağım doktorumdan çok memnunum