Nefertitii Güzel anne adayları ve anneler bana bi yardımcı olun, 5 gün önce reglime 2 gün varken betam 210 çıktı. Sonra ölçtürdüm dün akşam 2400 çıktı. 5 günde bayağı bir yükselmiş bu normal mi yaşayan var mı böyle hızlı artış
Nefertitii 2 günde 1 %60 artar ortalama dediler benim her gün %60 artmış nerdeyse de ondan telaş yaptım normalse çok rahatladım ❤️
minikbebegim06 Nefertitii en az yüzde 60 artış beklenir ama onun üstünde artış da olabilir önemli olan altına düşmesin 😊
Busranur_mnts herkeste aynı artış olmaz bazıları az ama düzenli artar ama çok hızlı artması da ikiz belirtisi de olabiliyor kontrollerde çıkar sat ne zamandı canım kaç haftalıksın ne zaman doktora gideceksin