Mellisavads Yumurtlama da gördüm gibi yumurtlama olamaz 3. Koyulasıyor pco yok değerlerim normal sizce neden böyle ? Fotoğraf paylaşıyorum https://hizliresim.com/gxgpmq5
Eda42_ Mellisavads Ben hiç yapmadığım Ovulasyon testi ama burada görüp okuduğum kadarıyla bu kadar koyu olması gebelik olabilir deniyor en iyisi erken gebelik testi yapmak inşallah pozitif sonuçlar alırsın
Mellisavads Eda42_ dün yaptım negatifti inşallah güzel dileğin için teşekkür ederim Rabbim hepimize versin 🙏🏻🙏🏻
Mellisavads sutlukahve_ inşallah canım teşekkürler eğer seninde gebelik düşüncen varsa en kısa zaman da seninde olur inşallah