Sizin haftalarınızda ben de küçük küçük hissediyordum sonra bazen bir kac gun hissetmedigim oluyordu. Ben de çok endiselenmistim , ama bu haftalarda sürekli düzenli hissetmeyi beklememek gerekiyormuş.
Benim tam o dönem aile hekimliği kontrolum olmuştu, ebe hanım doppler ile kalp atışı bakmıştı rahatlamıstım, çok stres yaparsanız aile hekimliğine gidip kalp atışı dinleyin😊
Bebiş iyidir , sadece bu haftalarda olabiliyormuş bazen hissedip bazen hissetmemek içinizi ferah tutun🙏🙏