babyylve_ 24 şubatta yumurtlama pik gördüm 3 gün değerlendirildi ama ne zaman çatladı bilmiyorum belki catlamadı 12 gün geçti testler negatif adetim de gecikti 3.4 gün benzer durum yaşayan var mı
Nurellaaaaaaa1212 babyylve_ şöyle düşün belki yumurtan çatladıktan sonra 24 saat yaşıyor ya seninki 23. Saat döllendi diyelim bu şekilde bugün göremezsin testte ama yarın görebilirsin. Boşuna 14. Gün test yapın demiyorlar
Busranur_mnts adet olana kadar belli olmaz canım 1 2 günde bi sabahları erken gebelik testi yap inşallah vardır
Busranur_mnts babyylve_ inşallah vardır ya olmazsa da çok üzme kendini allah en kısa zamanda hayırla sağlıkla nasip etsin sizlere zehranur0113
babyylve_ Busranur_mnts sağol kuzum dua edin inşallah bizim de nasibimiz de sağlıklı bir evladımız olur
babyylve_ Nurellaaaaaaa1212 23. 24 de iki gün yumurtlama gördüm pazar pazartesi yani salı çatlasa 11 Çarşamba catladı ise 10 gün oluyor erken dimi
Nurellaaaaaaa1212 babyylve_ Allahım tez vakitte en sağlıklısını güzelini nasip etsin hatta ikiz nasip etsin inşallahhhh aminnnnnn kalbimdesiniz hep yemin ediyorum