Kızlar başta Masal diyorduk,
Sonra eşim çocuk yaşlaninca Masal nine mi diyecekler deyip durdu 😂
Mina dedik.. Şimdi Mina'yı bir cok kişi soyleyemeyecek Mine diyecek ondanda vazgectik.
Asya mi koysak diyorum simdi de 🙏
Ayyy daha 16+5 iz ama insan dusunmeden edemiyor. 😍
Masal, Mina, Asya, Hazal... Bu isimler aklimizda.
Var mi öneriniz. 😊