Mucizem0301 Merhabalar safra kesesi ameliyatı olanlar o bölgede ameliyattan sonra sızı , bıçak saplanır gibi girip çıkan ağrılar yaşadınız mi
Tugba2794 Mucizem0301 babam olmuştu ama açık amelıyat seklındeydı kesi bölgesı de uzundu onun da agrıları oluyordu . Kapalı amelıyat daha rahat oluyor dıye duymustum acığa gore
Didemxy Bende kapalı oldum dediğiniz gibi birşey yaşamadım fakat şuanda hamileyim karnım büyüdükçe dikiş izlerimde büyüyor bir tanesi bazen sızlıyor nedendir anlamadım sizde durum nasıl
HazelSeren Mucizem0301 ben hastaneden gelınce açtım bantları canım göbek deliği zor iyileşiyor terletme ve ıslak bırakmaman lazım onun dışında ekstra bısey yok temız tutmak önemlı
Mucizem0301 Tutaste_ oldum vallahi korkutmak istemem ama ben zorlanıyorum ağrılarım var inşallah zamanla geçecek.safra kesemin durumu da iyi değilmiş iltihaplanmis camurlasmis.bebekli çok zor bilmem mi.ama çok bekletmemek gerekiyor.
Meriel Mucizem0301 merhaba, şimdi nasılsınız çok geçmiş olsun. Ben dün oldum ameliyatı 20 günlük bebeğim çok ağrım var çok zorlanıyorum. Nefesim kesiliyor gibi, sağ tarafım çok sızlıyor. Ne kadar sürüyor acaba
Mucizem0301 Doktor bana ameliyattan sonra safra kanalına sıçrayan taş ya da çamur varsa 2.operasyom gerekebilir dedi böyle bir şey olabilir mi ki