Akdeniz de doğum yapmıştımm 2 cm açılmam vardı 41 haftayı doldurmuştum sancım vs hiç bişey yoktuu yatış.verildi suni sancı için amaa ben istemedim doktor bana bıraktı daha öncesinde 3 düşük olduğu için kaybetme korkum çoktu kaygım vardı bebeğe birşey olursa korkusu dedim yarı baygın sezeryan olmak istiyorum 20 dk içinde doğum yaptımm iyiki de sezeryan istemişim kızımı çıkarırken kaka yapmış yiyebilirdi dedi doktor doğru karar vermişiz dedi ve kızımın kafası kanala da sıkışabilirmiş doktor öyle söyledi ☺ sağlıcakla kucağınıza alın inşallah