Arkadaşlar merhabalar devletten ikili tarama testi için perinatoloji bölğmündeb randevu alamıyorum riskli gebelere bakılmaktatdır deniyor hep, afiyet hastanesinde radyoloji bakıyormuş oda yorumlamıyormuş sadece sonucu veriyormuş kendi doktorunuz yorumluyormuş. Üsküdar hosbitaltürkde de radyoloji var ama şuan makineleri bozukmuş 🤷🏻♀️ Başka fikri ve önerisi olan var mı sizler ne yaptınız acaba