
Kızlar ya bugün 22. Gün hala pik göremedim PCos yok her ay adet oluyorum ama genelde düzensiz gecen ay 42 gün sonra adet oldum bu ayda belki yine geç yumurtluyorumdur diye bi umut devam ediyorum var mı böyle gebelik yakalayan rahatlamam lazım stres yapıyorum galiba 😔 doktora sa giittim rahim güzel tahliller güzel dedi ama hiç yumurta geliştirici bir şey fln vermedi yumurtam mı büyümüyor diye düşünüyorum