cansulina1405 37+5’teyim 2 gündür hiçbir ev işi yapmıyorum çoğunlukla uzanıyorum ama belimde sağ tarafta sırtımda ağrı oluyor, akşama doğru sancı giriyor. Doğum belirtisi olabilir mi? Hiç regl sancısı bile çekmediğim için bilemiyorum açıkçası🤭🥰