Dört yaşında kızım var montunun cebine 200 tl koyuyoruz parça parça yani 50,100,20 tl şeklinde çok büyük miktar değil. Fakat kızımın cebine loyduğumuz para bir süre sonra yok oluyor. Gitiiği yerler annemler, babaannesi, bide kuzenleriyle falan oynar babaanesinde. Paranın hiç önemi yok nüyük meblağ da değil ama sürekli kayboluyor kızıma soruyorum bilmiyorum diyo. Artık koymayı düşünmüyorum. Sadece merak ediyorum yani siz olsanız ne yapardınız