Adenin_annesi1 Merhaba 1 aydır normal doğum yaptım enfeksiyon hâlâ geçmedi yanmam oluyor ve vajinam kızarmış ve hafif şişlik var nasıl geçecek bilmiyorum da ilaç da kullanıyorum aynı