Gmoli bende hamileliğimin ilk başlarında yaşadım kabarcıklar oldu hatta benim ki kaşınıyordu da doktoruma gösterdim hormonlardan olur dedi sonra o gitti bi anda sadece burnumun üzerinde kırmızı noktalar çıktı bir gün sonra oda gitti 😂oluyor yani yüzümde de ara ara kırmızı lekelenmeler oluyor