Birbebisannesi benim sat 15 Subatti ben 15 Mart’ta olurum saniyordum takvim 17 Mart gösteriyor da ben yapmayı düşünmüyorum 20-25e kadar beklerim heralde bide benim yumurtlama tam gelişmeden çatlamış sanırım anlamadm o yüzden öyle yapmayı düşünüyorum sen ne zaman test yapacaksın