Deletedmom_808 Bugün kan verdim sonuç için pazartesi gel dedi dr tekrar kan vericem pazartesi günü artışına bakılacak kalp atışında da oksapar iğne başlancak 3 düşüğüm var bu mübarek ayda duanıza benide katın nolur buna bişey olmasın sağlıkla doğsun inşallah
Ssozdmr Deletedmom_808 aynı durumdayım 🤗 kese hiç oluşmadan düşüyordu ne yazık ki.. Oxapar ve progesteron - sabahlarıda coraspin alıyorum Oxapar ı hep aynı saatlerde yapmaya özen göster 👌🏻iğne diye de korkma ilk 2-3gün alıştıktan sonra rahatça yaparsın eminim 👌🏻biraz morarma yapabiliyor hassas ise tenin ama geçiyor 🤗 Dualarım seninle 🙏🏻
Deletedmom_808 Ssozdmr ilk kese oluştu bebek yoktu 2de bebek vardı kalp atışı yoktu 3. 12 haftalık kalbi durdu ilaçla hastanede düşürdüm bende pıhtılaşma çıktı inşallah buna bişey olmaz