Serap09 Kızlar merhaba doğum yapalı tam 2 ay oldu 2 gun önce doğum kanamam yeni bitti derken yine bir kanama geldi ama yoğun geliyor adet oldum sanırım fakat merakım şu yoğun gelmesi normal olan mı