AlevSngr Arkadaşlar 31+1 hamileyim. 3 gündür karnımın sağ tarafına göbeğimin hizasında sertleşme ve ağrı oluyor. Doktora gitmeli miyim? Çok uzun sürmüyor ama ilk gebeliğim panik oluyorum haliyle.
gevezeyazar1 AlevSngr kasılmaların süresini takip etmelisin arada bi oluyosa sorun değil ama 3 dakikada bi 5 dakikada bi oluyosa bi görün belki magnezyum eksikliğinden kaynaklanıyodur
Dileksah AlevSngr canım benimde 29 30 31. Haftalarda hep öyleydi bibişin kafasıymış meger bazen çıkcak gibi oluyodu çok zayız bi insan olmama ragmen bu aralar pozisyon degiştirdi galiba dönüp duruyo gibi karnımın her yerinde bi hareketlilik var
BehiyeGrel AlevSngr Bu durum bende de o haftalarda başladı gün geçtikçe de olduğu günler oldu. Gün içinde sertleştiği anlar oluyor ve geçiyor elhamdulillah takip et kendini çok uzun sürmüyor sanırım yalancı sancılarmış😁