Kızlar, böbreğimde batma şikayetiyle doktor idrar tahlili ve kültür istedi. Kültür henüz çıkmadı. İdrar tahlilinde iki değerim referans dışı görünüyor. Bunlar ne anlama geliyor acaba fikriniz var mı? Belki de önemsiz bir şeydir ama doktora gidene kadar merakımı gidermek istedim.
