Patiseverana sizde bir yakınınızdan etkilenmişsiniz 10 haftalıkken kalbi durmuş,belirtiler azalınca veya kaybolunca acaba bende de mi öyle oldu diye düşünmeniz normal bende en yakınımda yaşadım bu durumu ve o haftalarda olunca acaba mı diye düşünüp kendimi aşırı strese soktum her gebelik aynı değil onda olan sende de olacak değil o yüzden çok iyi anlıyorum annelik psikolojisi böyle bir şey o çift çizgiyi gördüğün an rabbim veriyor ve artık onun için endişeleniyorsun 🥹