Kızlar pcosum şubat ayında kimyasal gebelik yaşadım ve kanama 24 şubatta başladı 28 şubatta bitti. 3 martta itibaren akıntım olmaya başladı ama bugün afedersiniz çok fazla geldi. Beyaz sulu bir akıntı. Pcos olduğum için ovulasyon takibi de yapmıyorum. Acaba yumurtlama akıntısı olabilir mi ?