Kızlar gözüm hep bu postları görüyor. Kalbi durdu… içim parçalanıyor resmen😔 Bunu yaşayan herkese sabır diliyorum.. içinizdeki umut gibi, sapa sağlıklı bebekler büyüsün inşaallah ❤️🩹
Ama bir sorum var.
Bu durum sadece kan pıhtılaşmasından mı oluyor? İnsan ister istemez kendini düşünüyor.
Benim iki doğumum oldu.
Biri tek, diğeri ikiz. Hiç sağlık sorunu yaşamamıştım.
Bu gebeliğimde lekelenmem oldu.
7+4müşüm (6+6 sanıyordum nasıl öyle oldu anlamadım. ) herşey yolunda dedi dr.
Birdaha da gitmedim. Yarın 9 hafta olucam.
Benimde böyle bir durum olabilir mi acaba ya