Minik_04 Kubra_dara34 bende golgelik goruyorum dediğin gibi biraz daha erken adetinin gecikmesini bekle bence
sema_nur06 Kızlar sizce var mı üsttekini sabah yaptım alttakini de öğlen yaptım sizce yalancı olma ihtimali var mı
Busranur_mnts sema_nur06 gayet belli canım teslim markası ne gecikmen var mı kan versen çıkwr 400 500 falan bence benim de böyle olmuştu
sema_nur06 Busranur_mnts ya çok korkuyorum yalancı pozitifse diye ama iki kere yaptım ikiside hatalı olur mu öyle olsa da
Busranur_mnts sema_nur06 ben ilk artımed kaset yaptım yalancıdır dedim prodoctor yaptı öıktı ertesi sabah yine prodoctor yaptım yine çıktı seninki gibi sonra kan verdim o sırada bir kaset bir erken test daha aldım onlarda da çıktı kan değerim de yüksek çıktı 🤭
sema_nur06 Busranur_mnts bende bu gidişle bütün markaları deneyecem 😂 Şu an için kan vermeye gidemiyorum ama yarın gitmeyi deneyeceğim inşAllah vardır çok istiyoruz
Busranur_mnts sema_nur06 sende var ya kan sonucunu da at bize acile git bi bahane uydur kayıt açtır doktora dersin gecikmem var beta bakıyo hemen
sema_nur06 Busranur_mnts şu an gideceğim hastaneler uzakta ve eşim yok ancak yarın özele gidebilirim dayanırım umarım yarına kadar