Duygukarabulut21 şişkinlik ve gaz oluyor gebelik başında hiç dert etme mide bulantının falan devam etmesi hep olumlu şeyle burda birçok arkadaş 8. Hafta mutlaka görülmeliydi falan demiş ama hiç öyle değil sakın korkma içinizde ferah tut zaten olumsuz bişey olsa tüm gebelik belirtilerinde yok olurdu