Ceren1996 Kızlar merhaba dün bimden plastik sisede dolapta altın süt pastörize süt aldim dost markası. İçen var mı. Ve nasil iciyosunuz ısıtiyomusunuz ?
Mrvsmt2502 Ceren1996 eşim içiyor ben sade süt içemiyorum. İsterseniz soğuk isterseniz benim gibi ısıtıp bal katıp içebilirsiniz
Girlmama Ceren1996 ben miyorum bu sütleri jersey süt alıp iyice kaynatıp onu içiyorum yoğurt yapıyorum bebeğime de yarıyor
obli Ceren1996 valla ben bir kere aldım güzel süt, yağlı tam yoğurtluk ama içmek için ağır geldi tat olarak içemedim. İçebilirseniz ısıtıp için güzel bir süt.
Mrvsmt2502 Ceren1996 pastörize olduğu için kaynatmanıza gerek yok ben içebileceğim kadar ısıtıp içiyprum ama ısıtmak zarar vermez yani 20 30 dk kaynatmadıkça
Ceren1996 dygsss hangi yoğurtla mayaliyosunuz. Benimde yoğurt mayalayasim var hoşuma gidrse hep yaparım
dygsss Ceren1996 ben mayalık almıştım arkadaşımdan onla mayalıyodum güzel oluyor ev yoğurduydu onun da
Mervecimmm Ceren1996 dost markasını normalde pek önermiyorlar hamilelikte hiç tüketmemek gerek bende.