sedaaks dogum sancısı 20 dakikada başlıyor diye biliyorum ama bi 5 saat sonra tekrar gelirse bu da bi düzen sayılır o zaman doktora gidebilirsin ama dogum olacak diye bir şey yok sonuçta açılması olup dogumumdurdurulan insanlar bile var ve 2 kiloyu geçtiyse yaşam sınırını da geçmiş sayılır zaten 35 haftasını tamamlamasına 1 gün kalmış 36. Haftadan sonra her dogum olası kabul ediliyor sen yine de dikkat et sonuçta ne kadar kalırsa seninle o kadar iyi. Zaten en kötü ihtimalle ciger geliştirici yapılır. Yalancı doğum sancısı olma ihtimali de var eger öyleyse de iyi bir şey demek ki normal doguma hazırlanıyorsunuz anne bebek 💝