EsoMom_ evet ben 3 ay takip ettim hepsi de farklı bir gündeydi ama 21. Gün görünce en geç gördüğüm gündü ama şükür tuttu😊 Allah razı olsun Allah isteyen hetkese nasip etsin inşallah🙏🏼🙏🏼 benim de adetime 11 12 gün vardı yumurtlama gördüm sonra 14. Gün test yaptım pozitif çıktı testim. Adetim gecikince zaten tahmin etmiştim ama şükür pozitifi de gördüm testte😊 21. Günü pik görünce 3 günü değerlendirdim evet ama başka da gün değerlendirmedim tuttuysa tutmuştur diye