morcivert11 benim doktorumda net bi şey söylemedi endometrium kalınlığı güzel dedi 4 mm kese görünüyor ama beta artışı çok yavaş sağlıklı gebelikte böyle olmammalı dedi , dış gebelikten şüpheleniyorum düşükte olabilir dedi kafam iyice karıştı benimde direk sevk verdi pazartesi gününe Çam sakuraya inşallah sağlıklı haberler alırız