Zeszy Dün son adet tarihimdi benim ama bugün hasta oldum tekrardan aynı seyler yumurtlama günü hamilemiyim deyilmiyim gene gel bekle 1 ay 🥺
GezenTavuk_2 Zeszy sizi çok iyi anlıyorum hiç üzülmeyin Rabbim inşallah ummadığınız bir anda Umut bahçesi açar gönlünüzde hepimiz birbirimize dua edelim inşallah güzel bir hamilelik süreci yaşamak bizlere de nasip olur 🥹
Minnakpopus Zeszy Hakkınızda hayırlısı olsun. Vardır bir zamanı Allahım en güzel şekilde göndersin inşallah. Ancak kendiniz söylemişsiniz gelde bekle diye. Stresle olmaz bu iş akışına bırakın daha şimdiden bunu düşünmeyin ilişkilerinizi görev gibi yaşamayın.
Zeszy GezenTavuk_2 amin isallah darısı hepimize sadece beklemek o ay başını beklemek takip etmek umutlanmak Allah büyük