Pelnztrk Angel23 tansiyon durumun nasıl canım, tam idrar yaptırman lazım. Protein kaçağı olabilir baktırman lazım
mavim0 Angel23 benmde oyle tahlilde protein + cikti doktor tansiyonumu olcturdu normal cikti. endiseye gerek yok protein tek basina bir sey ifade etmez dedi
Pelnztrk Angel23 protein kaçağında tansiyon takibi çok önemli eğer öyleyse. Ama kesinlikle idrar testi yaptır orada çıkar hatta duruma göre 24 saatlik idrar testi yaptırıyolar. Ben yaptırmıştım temiz çıkmıştı şükür ama tansiyon önemli Allah korusun