GezenTavuk_2 Busraaaakkk aşkım zaten gittiğim hastane saçma sapan bir hastaneye kist vesaire de yoktu yani kafa karıştırmak anca işleri
Busraaaakkk GezenTavuk_2 Haklısın bende 1 senedir bu kist için uğraşıyorum kimisi patladı dedi kimisi bundan bir şey olmaz dedi en son gittiğim doktor alanında uzman biri onun tedavi sürecine inanmak durumundayım valla zor işlermiş
GezenTavuk_2 Aysel_4gul ya maşallah ya bende var ya da yok bilmiyorum ama zaten gittiğim hastane Çok saçma bir hastaneydi her konuda saçma dediklerinin bir kelimesine bile inanmamak lazım
VeraRi19 Busraaaakkk merhaba,kistiniz geçti mi acaba hap kullanınca? Şuan bende aynı durumdayım da ondan soruyorum
urbeedem GezenTavuk_2 bende yumurtalık kisti vardı geçen sene ameliyatla alınmıştı kistler tüplerde yapışıklık yapabiliyorlar bu da gebeliğe engel olabiliyor yani spermler tüpten geçemiyor ben ameliyat sonrası gebe kaldım