Mervecimmm H_M_ ben ara ara içiyorum ama istesem de çok fazla içemiyorum yani bir kutu kolanın yarısını bile bitiremiyorum ki normalde de kola düşkünü değilimdir ama hamilelikte arada canım istedikçe içtim 🤷🏻♀️
aysegulpolat121 H_M_ ben dün zafer ictim 1 bardak 37+4üm toplasan 2 bardaği gecmez cokda severim kolayı gazozu ama ne bilim icmedim irademe sahip ciktim aklimada gelmedi geçen zamanda . He ama sunu soyleyeyim bi yakin yoldasi cipsten vazgecemedim hep yiyorum malesef
Denizkizi16 En iyisi yarım bardak ya da yudumluk içmek, görünce benimde içesin geliyor eşim yanımda içerken 😁
KumpirsMom H_M_ kız benide korkutuyorsunuz tamam çok yararlı değil ama bir kaç içimdede zarar verecek kadar beter bişey değil, sonuçta açık havada bile daha fazla kötülüğe maruz kalıyoruz korkutmayın kendinizi dozunu aşmadıkça bence bi zararın olmaz ya