Kızlar daha yeni 1 yaşına giren oğlum var yani çocuk planlamıyoruz. Ayın 28 de adet görmem gerekiyordu 26 sında ilişkimiz oldu geri çekilme yöntemiyle ve emziriyorum ilişkiden önce zaten adet belirtilerim vardı göğüslerim şişmişti sivilcelenmiştim. Ve hala adet olmadım sabah hemen test aldım yaptım silik çizgi çıktı var yok arası hemen doktora gittik ultrasonda gebelik çıkmadı ama 2 cmlik kistim varmış. Kandan bakalım dedi doktorum kan sonucunu bekliyorum ama elim ayağım titriyor böyle birşey mümkün mü olabilir mi idrarda ki silik çizgi kistli kadınlarda hcg hormonu salgılıyor bazen diyolar nolur bi akıl verin ya