Zeynilll hayat hastanesini kimseye tavsiye etmiyorum bütün arkadaşlarım çok sorun yaşadı orda eger riskli bi durumunuz varsa veya sıradan hamilelik varsa gidilir ama dıger türlü sigorta olsa bile hep para derdinde hastaneye ırmak hanım çok iyi arkadaşlarım gittiler iyi güler yüzlü biriymiş ama cok donanımlı doktor yok orda Nilüfer doruk hastane olarak bilmem ama doktorları 10 numara hep iyi doktorlar orda
Adnan orhan
Kemal köroglu
Ayşenur kaptan kaya
Acıbademdede
Mehmet Özgür akkurt
Bu doktorları cok iyi duydum giden cok cevremde
Ben cok doktor gezdim Güler yüz samimiyet vesaire tabi önemli hamileyken bence gerek yok fazla işinden iyi olsun görevini yapsın o yeter eazından rahat hamilelik gecirmek var
20 doktor gezdim 1 tanesini iyi geldi onda doktordan sadece bitanesi anladı oyzuden yorum yapmak istedim hamile iseniz işini iyi yapan bi doktor bulun paracı olmayan bide iyi takipli olan genelde hepsi Özel oldugu için mesajlara dönüyo ki dönmek zorunda bedava gidilmiyo