Efendininannesi Merhaba kızlar, 6 haftalık hamileyim bugün ilk kontrolümüze gittik her şey yolunda çok şükür. Arkadaşım kesenin şekline göre cinsiyet belli olur dedi tam yuvarlaksa kız yassıysa erkek dedi doğrumu bu yoksa hurafemi varmı bilen duyan
Tuba2144 Efendininannesi kökten yalan inanma benim fasülye görüntüsü keseydi hatta 7 haftalıkken burda sordum herkes erkek dedi ama cinsiyet kız ahaha🤣
Minnakpopus Efendininannesi hurafe tabiki her ultrason da kesenizin görüntüsü değişecektir dikkat ederseniz.
Efendininannesi Minnakpopus doğrudur evet şimdiki yassı çıkınca acaba olabilirmi dedim ama değilmiş Neyse ki 🫢