Ozbilcan Merhaba herkese beş haftalık gebeyim ilk devlete gittim orda nokta kadar kese gözüktü ama şimdi özele gittim kendi doktoruma ve göremedi keseyi sizce normal mi pazartesi tekrar çağırdı doktorum
Geleneksel1anne Ozbilcan daha çok küçük vajinal muayene olsaydı daha net görülürdü. Benimde öyle oldu 15-20 gün sonra gittim kalp atışını duyduk
Ozbilcan mrp2023 karnımdan baktı evet ama devletteki doktorda çok emin olamamıştı on gün sonra kalp Atışı dedi ama biz on güne yaklaştık bu sefer özelde kese gözükmedi ve makinesi iyidi hayır normal kilom 69kiloyum
mrp2023 Ozbilcan bence canınızı sıkmayın bazen geç döllenme falan oluyor en son betanız kaçtı ben 7000 lere geldi betam 4 gün sonra kese görmeye gittim çok minik dedi sonra baya bi bekledim gebelik 7+1 olmuş o gün kalp atışı duyduk çok şükür
Ozbilcan mrp2023 bir hafta önce 3000bindi bidaha kan vermedim Rabbimden hayırlısı🤲allahim sağlıkla sıhhatli kucağınıza almayı nasip etsin çok sevindim💐
mrp2023 Ozbilcan sizinde inşallah aminn🤲🏻☺️ bu süreçler beklemeyle geçiyor ya zor oluyor beklemek ama inşallah güzel haberler alırsınız
Ozbilcan Geleneksel1anne vajinal muane ben istemedim pazartesi gidicez inşallah çok sağolun hayırlısı 🤲
Busranur_mnts Ben de 5+3üm dün beta 2 bin çıktı daha gitmedim ptesi tekrar kan vericem çarşamba gidicem 6+2 oluyor o zaman görürüm inşallah
Ozbilcan Busranur_mnts betamin şuan dört yada beş binlere gelmesi lazım çünkü ben vereli bir hafta oldu kan