Busra2722 ilk muayenemde iki kese olduğunu öğrendim ve aralarında 1 hafta olduğunu söylemişti doktorum. Biri 5 hafta diğeri 6 haftaya uyumlu ve ikisininde kalp atışı vardı. Bu süreçte perinatoloji vs her hafta gittim tek yumurta ikiziydiler , en son bebeklerden birinin kalp atışı durdu. O süreçte 1 gün kadar kanamam oldu hastanede yattım. Kalbî duran bebek yavaş yavaş kayboldu . Şimdi 37 haftalık olduk ve gebeliğim tek devam ediyor . 21 Mart doğumum olacak ve herşey yolunda gidiyor