7+2 yiz ben böyle iştah artması görmedim. İnanamıyorum kendime 2-3 saatte bir acıkıyorum ve işin kötüsü bişey yemezsem midem bulanıyor. Bir tek ilk haftalarda böyle iştahı açılan beni gördüm. Sigarayı bıraktım o da etkiledi mi bilmiyorum. Var mı benim gibi olan ya