Onurbanuu Womanmom15 biraz rahmın karnının ıcı toparlansın 1-2 hafta benım arkadasım o sekılde yapmıstı canım sonra taktı ama sureklı degıldı oda
Mrscakir Womanmom15 hiç bir şey takmadım göbek 2-3 güne gitti zaten ama takmak isterseniz hemen takabilirsiniz bir şey engel olmuyor çünkü
Bzkrt Womanmom15 görümcem ikiz doğum yaptı direkt hastanede taktı bende her doğumdan sonra hemen taktım daha rahat hareket edebiliyorsunuz ayrıca sıcak tuttuğu için gaz sancısı da olmuyor iyi geliyor
tbmn Womanmom15 Doğumdan sonra taktım ben eve gelince hem hareket rahatlığı sağlıyor hemde sıcak tutuyor göbeği az da olsa toparlıyor