39+1 olduk bugün kontörlümüz vardı açıklık yok sancı yok bebek kanala henüz girmemiş doktorum haftaya cumaya kadar bekleyelim cuma günü duruma göre suni sancı deneriz dedi. Neyse gelelim yaptıklarıma 36 dan beri ananas hurma yiyorum öyle az falan da değil, günde en az iki kere merdiven inip çıkıyorum keyfi değil evim gereği, squat yapıyorum düzenli, her gün mutlaka sıcak duş alıyorum rahatlamak için, evim baya geniş temizlikçi almıyorum 2 günde bir mutlaka ayrıntı temizlik yapıyorum temizlik yaparken tabi eğil kalk çömelme vs oluyor, korunmasız ilişki yaşıyoruz, önceden az da olsa her akşam yürüyüş yapıyorduk şimdi baya çok her akşam yürüyüş mutlaka yapıyoruz, ilk haftalardan beri neredeyse hiç durmadım hayatım yoğun bu süreçte taşınma da yaşadım her neyse bunlara rağmen bebişim henüz gelmiyor daha napabilirim fikrinize ihtiyacım var?