Mrvmrv78 bence normal net bir şekilde 2 katı yükselecek diye bir şey yok saati bile etkiler verdigin kanın
Mesela A hastanesinde saat 2 de verdiysen ilk kanı yine A hastanesinde 2 ve sonrası vermen gerek
Bence sürekli takip etme ben ilk gebeligimi 37 ile ögrendim 2 hafta sonra doktora gittim
Şuan 2. Gebeligim evde test yaptım ve halaaa gitmedim çünkü tahminimce 4 haftalık gitsem de sürekli kan almak dışında bir şey yapmayacaklar velev ki kötü bi gebelik bunu da anca 7. Haftada anlarlar