S-nur1 Test yapıyorum pozitif çıkmıştı testlerim ama dün gece peceteye çok çok açık pembe bi lekelenme geldi biraz da sabah geldi olumsuz bısey mı🙇🏼♀️
cns5117 S-nur1 Merhaba sonucunuz ne oldu acaba bende transferin 8. Günündeyim şuana kdar hiçbişi yaşamadm ama 2 gündür regl olck gbi kasık ağrlarm var bugnde peçeteye hafif pembe leke geldi
cns5117 S-nur1 Çok sevindim darısı bana inşallah 🙏🏻 leke olunca korktm sürekli wc gidip bakıyorm olumsuzluk değildir🙏🏻