heyecanli1anne__ Hamilelikten önce günde 5-6 tane içerdim. Hamile kalınca ilk 4 aya kadar sigara paketini markette görünce dahi öğürüyordum kusuyordum o derece bi tiksinti gelmişti. Kahve de öyle kokusuna dayanamıyordum. Son 2 ay falan geçmişti günde bir tane bazen hiç içmiyordum hafta boyunca. Tabi tehlikeli bebek için ama nefsine olabildiğince hakim olmak önemli yapabilen insanlar için. . Ani bebek ölümlerine neden oluyor diye okumuştum o aklıma geldikçe vicdanım sızlayıp içmiyorum. İçenler bilir en iyi onlar anlar sizi o yüzden asla bırak bebek daha önemli iradene sahip çıkmak zorundasın gibi cümleler kurmayacağım. Elinden geleni yap canım sadece.