Aleyzeee Kızlar hello bugün cinsiyet öğrencez inşallah ilk gebelik ve mucizemiz 5.5 yıl sonunda geldi asla kız erkek ayrımı yapmıyorum şimdiden söylüyorum linç atmasın kimse benim ablam olmadı için her zaman ilk çocuğumun kız olmasını çok isterim ki kardeşine hep abla olsun arkadaş olsun diye eşimde ilk çocuğu kız istiyor aynı fikirde oda ama önceliğimiz sağlıklı olması erkekte kızda olsa evladımız canımız ciğerimiz rüyamda iki gündür cinsiyet partisi küçük kendi aramızda eşimle kendi aramda düşünüyorum erkek olduğunu görüyorum ama ne kadar sevinsek de eşimde bende üzülüyorum rüyada ay bugün çok vicdan azabı çektim resmen niye rüyamda böyle tepki verdik yazık diye ağladım hatta 😂 sizce kızçeler ☺️
Aleyzeee Aleyzeee dediğim gibi kız erkek fark etmiyor laf demek için linç atmak için lütfen çaba sarf etmeyin.
Krystal Aleyzeee Hamilelikten önce hep kız çocuğu görüyordum. Hamileyim 1 kez erkek çocuk gördüm. Kızımız olacak.🤩
tahamommy Aleyzeee ayyy bu aynı ben ya ben de kız çok istiyorum tabi ki de sağlığı da önemli 2 gün önce rüyamda erkek dediklerini gördüm üzüldüm bu sabahta aklıma geldi niye üzüldüm diyorum 🤣 Güzel Allahım ikimizi de sağlıklı güzel kız evlat ile taçlandırsın 💓
Kvsr46kvsr Ay bende kaç defa erkek gördüm rüyamda ,adını bile söyledim 😅 haftaya belli olucak bakalım
Aleyzeee Kvsr46kvsr bizde adı var kayınbabam adı hatta eşimin ailesi benden bir hevesle erkek bekliyor yarabbim alemin 😂
Kvsr46kvsr Aleyzeee oo isim hazırsa daha güzel 😅 benimde iki kızım var, herkes hevesle erkek bekliyor . Allahtan eşimin takıntısı yok bu konuda . Adı ne kayınpederinizin
likapaa53 Bilmiyorum rüyanın tersimi çıkıyor öncelikle hayırlı olsun sağlıkla kavuşun inşallah😍 Cinsiyet için herkes ne kadar linçlesede her aslanın yüreğinde illaki biri ağır basar. Kimsenin bu konuda kimseyi linçlemesine gerek yok ha olur bilakis bir cinsiyet istenir o başka ama Benim kızım var şimdi 2.ye hamileyim bende hep kızkardeş hasretliği yaşadım hayatımda o yüzden kız olsa bi tık daha gönlüm kayıyor ama oğlum olursada çok çok sevinirim çünkü yaşamadığım bir duygu😍 Kızımda rüyamda erkek bebek görmüştüm hatta isminide görmüştüm karan gel gör ki kızım oldu Bu bebeğimdede rüyamda doğum yapıyodum bebek doğuyodu ve mahir geldi diyodum. Biir kaç kez arka arkaya erkek bebek gördüm rüyamda ama kız olcak gibi hissediyorum daha 9+2 yiz🥰
Kvsr46kvsr likapaa53 bende tek kızdım. Hep kızım olsun istedim❤️ ikisi kız oldu. Kardeş kardeş çok güzel geçiniyolar maşallah çok imreniyorum kıskanıyorum bazen 😅kız tek başına zor oluyor. Bence sizin kızınız olucak içime doğdu. Kızınız yalnız kalmasın ❤️
likapaa53 Kvsr46kvsr amin allah razı olsun sizde sağlıkla alın kucağınıza inşallah yorumunuz beni mutlu etti😍
Aleyzeee Kvsr46kvsr amin inşallah rabbim hepsine güzel sağlıklı ömür nasip etsin Allah bağışlasın bakalım akşama belli olcak 🥹
Aabbhjkndbdnnn Bende rüyamda doktor resmen ultrason da kızınız oluyor dediğini görmüştüm Çarşamba günü de erkek olduğunu öğrendim tersi çıktı 😃
Aleyzeee Aabbhjkndbdnnn rüyamda doktor ilk gördüm de erkek dedi dün de erkek olduğunu öğrendim akşam ne çıkacak bakalım 😂
Aryarin2925 Ben büyük kızımda,kızımın olduğunu gördüm kız oldu-ikinci kızımda rüya görmedim hiç,bu gebeliğimde de gene olmadan önce sol göğsümde bir erkek bebek emziriyprdum benimdi. Bugun gideveğim cinsiyet için bakalım😻