Kızlar doğum sonrası 20. günüm bugün, kendimi bazen iyi hissediyorum iyilestim herhalde diyorum bir gün sonrası dikişlerim yine acıyor, dikişler iyileşmemis midir şimdiye kadar , sürekli gergin bir his var karnımda bu his hep sürüyor diyor bazıları hatta bazı kişiler 3 ay geçti hâlâ kendime gelemedim acıyor dikişlerim diyor doğru mu?