Merhaba güzel anneler sizlerden bir görüş almak için buradayım eşimin görevi nedeniyle bu sene tayini çıkacak 6 aylık bir bebeğim ve 6yaşında bir oğlum var onların vefakarlığı için annemlerin bakabilmesi adına kendi memleketime gitmek istiyorum fakat bir yandan da vefakar davrandığım için eşimin annesi rahatsız ve bakıma muhtaç o yüzden de onun memleketine gitmek istiyorum ve arada kaldım sizce hangisini tercih etmeliyim bu konuda görüşlerinizi alabilir miyim