Kızlar merhaba 7.aya girdim idrsr yolu enfeksiyonu varmış kasıklarım ve belim ağrıyor doktor antibiyotik yazdı kullanmaya başladım ama bugün geceden beri sol kasığım ağrıyor batıyor dokununca da dışardan ağrıyor içte de ağrı var dün doktora gittim baktı bi şey demedi acaba bu aylarda bebek çakılıyor giriyor vs diyorlar ondan olabilir mi yoksa enfeksiyondan mı bu kadar ağrıyor sağ da bi ağrı yok