Glcanky Elfidanur bende ilk çocuğumda düzensiz adet gördüğüm zaman son adetimden 2 ay sonra hamile kalmıştım hamileliğiniz adet takviminizle uyuşmadığı zaman geç döllenme deniliyor.
hemsireblog1 Elfidanur hayır benimde geç döllenme ama gelişiminde haftasına göre bir sıkıntı yok. Gebeliğimde de riskli bir durum yaşamadık şimdiye kadar🥲 sadece doğum tarihi hesaplanırken birkaç gün daha ileri atabilir rarih
Glcanky Elfidanur hayır etkilemiyor bebeğin utrasyon haftasına göre son adet tarihi belirliyor doktor ordan hesaplıyorsun haftasını.
ElaNur1903 Merhaba kızlar bende bu şekilde silik gördüm testte adetim sürekli düzensizdir ve hemen kan verdim Beta 34 çıktı daha çok erken farketmiş oldum ultrasonda kese gözükmedi suan da doktor geç döllenme olabilir dedi
Elfidanur ElaNur1903 bende işte bir buçuk hafta önce kan verdım negatıftı test yaptım önceden sılık çıktığı ıcın gıtmıstım 🥹üzüldüm sonuca sımdı ıkısı kıpkırmızı olmaZsa gıtmıyıcem yarın test yapıcam sabah bunlarda bır hafta sonrakı ıdrar da testim yani bılemedım ıkı tane yapmıştım garantıcıyımdır bıraz hayırlısı dedım hala adet olamadım senın gıbı bende duzensızım napayım beklıyıcem dua edın 🐣😘💓