Elfidanur canım benim beta 30 çıkmıştı elimde artimed kaset vardı yapayım dedim hiç çizgi yoktu hayalet çizgi bile yoktu 🤣 yani kaset test iyi mi kötü mü ben anlamadım olanı negatif gösterdi. Ama şöyle dusundum belki hassas olmadığı için o değeri yok saydı bence senin var ve değerinde guzel 😇 erken gebelik testi alıp dene bugün ❤️